Центром моніторингу столичної освіти 18 травня 2010 р. на замовлення Головного управління освіти і науки проведено дослідження «Шляхи інтеграції дітей з психофізичними особливостями у середовищі загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва».
Дане моніторингове дослідження, респондентами якого були представники 444 київських загальноосвітніх навчальних закладів, дало можливість проаналізувати стан запровадження інклюзивної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах столиці.
Зокрема, одержані під час дослідження дані засвідчили, що у загальноосвітньому просторі поступово створюються умови для інтеграції дітей з особливими потребами в життя суспільства. Так, педагогічні колективи конкретними діями сприяють налагодженню взаємодії дітей, які мають особливості психофізичного розвитку, з іншими учнями, насамперед навчаючи розуміти інших людей і співчувати їм, заохочуючи до співробітництва і взаємодопомоги.
Центром моніторингу столичної освіти за результатами проведеного дослідження підготовлено звіт, де надано рекомендації, що сприятимуть успішному поширенню в освітньому просторі м. Києва запровадженого методу спільного навчання здорових дітей і дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Київські освітяни матимуть можливість ознайомитися з ним під час серпневих методичних конференцій працівників соціально-психологічних служб.