Заступник голови Київської міської державної адміністрації Леонід Новохатько разом з представниками Головного управління освіти і науки Києва цього тижня проводять перевірку ходу підготовки навчальних закладів міста до нового 2010- 2011 навчального року. За чотири дні вони встигли побувати у Печерському, Оболонському, Дарницькому, Дніпровському, та Деснянському районах міста.
В усіх районах зараз ведеться активна підготовка навчальних закладів до нового навчального року. Зокрема, в Оболонському районі для покращення умов здобуття якісної освіти втілюється у життя декілька програм. Перша з них, це програма енергозбереження. У вигляді експерименту по автономному теплозабезпеченню, у загальноосвітній школі № 18 було встановлено "тепловий насос", який працює не тільки від звичайної електричної енергії, а ще використовує енергію землі. Експеримент довів, що економія енерговитрат від використання такої системи за рік становить 66%.
У 527 класах шкіл Оболонського району, що складає 50% від загальної кількості, встановлені енергозберігаючі лампи. Вони допомагають зберегти зір, знижують втомленість очей. Лампи не шумлять і не миготять. Економія електроенергії від використання таких ламп складає 40%.
Друга програма – це скатні дахи. Встановлення дахів такого типу у закладах освіти дозволяє утеплити останні поверхи будівель та на довгі роки позбутися протікань. На сьогоднішній день в районі встановлено 6 скатних дахів – у дитячому садку №660, загальноосвітніх школах № 214, 219, 225, 239 та в гімназії «Оболонь». В наступному навчальному році планується зробити скатних дах у гімназії № 143.
Окрім того, в загальноосвітніх закладах Оболонського району повсюдно встановлюються пластикові вікна. Встановлення здійснюється виключно за спонсорські кошти.
На сьогодні 33 школи Оболонського району систематично використовують Інтернет для управлінської діяльності та організації роботи учнів у різноманітних проектах.
Також в районі втілюється програми інклюзивної освіти. У школі № 168 навчається 92 дитини з обмеженими фізичними можливостями . У ЗНЗ № 233 втілюється програма «Соціально-педагогічні аспекти організації інклюзивної освіти дітей з вадами слуху та мовлення в умовах початкової школи» . ЗНЗ № 231 на базі 1 – 2 класів втілює у життя програму «Психолого-педагогічне управління навчальною діяльністю соціально занедбаних учнів та учнів з затримкою психічного розвитку». У дитячих садочках № 291та №662 інклюзивну освіту отримують 16 діточок з синдромом Дауна.
У зв’язку із збільшенням дітей з порушеннями мовлення в загальноосвітніх навчальних закладах було реорганізовано систему шкільних логопедичних пунктів, зокрема у школах району було відкрито 8 логопедичних пунктів та додатково введено 5 ставок вчителів-логопедів.
В 2010-2011 навчальному році планується відкриття 1-го класу для дітей з порушеннями постави на базі початкової школи № 268.
Управління освіти Оболонського району подало клопотання на реорганізацію спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 25 для дітей із затримкою психічного розвитку у навчально-реабілітаційний центр «Дитячий світ». На наступний навчальний рік планується в спеціальній школі-інтернаті І ступеня №25 відкрити групи для дітей 5-річного віку із затримкою психічного розвитку.
Перевірки районів ще тривають, але вже зараз можна впевнено сказати, що до 1 вересня всі школи Києва відкриють двері для своїх учнів!