Канікули для вчителів – це час роботи, можливість засвоїти нові технології навчання, обмінятися досвідом із колегами.
У вівторок, 24 жовтня 2023 року, в межах творчих зустрічей відбулась діалог-сесія для педагогів, які працюють за науково – педагогічним проєктом «Інтелект України». До заходу долучились 16 педагогів початкових класів міста Києва.
Науково-педагогічний проєкт «Інтелект України» працює в межах нормативно-правової бази України, згідно з чинним законодавством. Учні проєктних класів навчаються за спеціально розробленими навчальними планами.
Модератор, Карплюк Аліна Сергіївна, вчитель початкових класів Корсунь-Шевченківської гімназії, представила досвід роботи та наголосила, що мета проєкту «Інтелект України» — навчити дитину бути успішною в школі та дорослому житті, навчити радіти життю.
У межах проєкту учні початкової школи навчаються за спеціально розробленими навчальним планом і навчальними програмами, які дозволяють:
Учасники зустрічі переглянули уроки у запису за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України» (1 клас – «Читання», 2 клас – «Людина і світ», 3 клас – «Навчаємося разом»). Під час спілкування педагоги отримали змістовні відповіді на запитання, ознайомились із рекомендаціями щодо роботи з логічними задачами математичного розділу «Еврика».
Також на зустрічі були присутні методисти Жук Ольга Вікторівна та Ковалевська Людмила Миколаївна. Підкреслили, що основною метою курсу "Еврика" є формування творчих здібностей дітей, розвиток їхнього логічного нестандартного мислення: стрімкості мислення, здатності перемикатися з однієї ідеї на іншу, здібності продукувати ідеї, висувати гіпотези, розвиток допитливості та кмітливості.
Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Аліна Сергіївна закінчила свій виступ, наголосивши, що сьогодні її учні уміють навчатися, вміють критично оцінювати себе, не лише виявляючи недоліки, а й прогнозуючи шляхи їх подолання, а батьки учнів стали однодумцями, союзниками: відчувається «педагогіка партнерства».