Прес-реліз дослідження "Ставлення учителів початкових класів до участі у пілотному проєкті щодо впровадження електронних підручників"

З 14 по 18 червня 2021 року було проведено соціологічне дослідження щодо виявлення ставлення учителів початкових класів до участі у пілотному проєкті впровадження електронних підручників. У дослідженні взяли участь 1337 учителів початкових класів.

Наразі вже можна зробити наступні висновки. 

Більше половини учителів (57,4%) бажають взяти участь у пілотному проєкті щодо впровадження електронних підручників («звичайно так» ─ 14,8% та «швидше так» ─ 42,6%).

Своє бажання взяти участь у пілотному проєкті учителі насамперед пояснюють сучасною подачею інформації та достатньою кількістю ілюстративного матеріалу електронних підручників.

Більшість педагогів (81%) вважають себе достатньо кваліфікованими для використання електронних підручників у їхньому класі.

63,8% респондентів готові надати підтримку іншим, менш кваліфікованим вчителям за умови, якби вони мали бажання та були належно винагороджені («швидше так» ─ 47,3%, «звичайно так» ─ 16,5%) .

Учителі  активно використовують комп’ютер (ноутбук) в робочих цілях. Більшість опитаних застосовують комп’ютерні засоби кожного дня вдома (49%) та багато разів на день в школі (55,9%).

В цілому використання інформаційно-комп’ютерних технологій не викликає труднощів у вчителів. Найлегшими для педагогів є такі види діяльності: пошук інформації в Інтернеті, комунікація через додатки ( такі як Skype, Zoom, Viber тощо). Встановлення програм на комп’ютер викликає найбільше труднощів у педагогів. 

Педагоги насамперед потребують знань щодо методів ефективного використання електронних підручників разом із друкованими матеріалами («змішане навчання») (70,9%). Третина респондентів хотіли б покращити свої уміння щодо використання обладнання ІКТ та Інтернету.

Більше половини (54,3%) респондентів надають перевагу «живим» тренінгам у поєднанні з онлайн-тренінгами при підготовці до використання електронних підручників. Найменш прийнятними для педагогів є самостійні тренування за допомогою навчальних посібників та відео (30,5%).

Більшість респондентів (85%) мають технічні можливості (комп’ютер чи інший електронний пристрій з надійним Інтернет-з’єднанням та динаміками/навушниками) для онлайн-тренування з дому.


⇐ Повернутися до архіву новин