Статистична довідка «Стан шкільного харчування під час карантину»
З 09 по 16 жовтня 2020 року було проведено соціологічне дослідження «Стан шкільного харчування під час карантину». Узяли участь майже 22 000 респондентів із міста Києва. У звіті порівнюються результати дослідження з результатами досліджень 2018 і 2019 років.
Попри 2019 рік, у 2020 році майже на десять відсотків збільшилася кількість учнів 1 – 4-х класів, які харчуються у шкільній їдальні. Натомість на стільки ж зменшилася кількість учнів 5 – 11-х класів.
На сьогодні у меню шкільних сніданків учнів 1 − 4-х переважають страви із м'яса, є фрукти та овочі. Найменше представлені кисломолочні продукти та риба. Учні старших класів назвали сендвічі, бутерброди.
Порівняно з 2019 роком, у 2020 році зменшилася частка учнів, яким подобається їжа в шкільній їдальні.
Третина батьків оцінюють послугу харчування у школі «коли як», третина як «якісна». Кожний десятий ‒ «неякісна». 20% не змогли надати відповідь.
Порівняно з минулими роками, зменшилася частка батьків, які вважають, що харчування стало кращим. У батьків, як і в учнів, викликає незадоволення одноманітне меню, несмачні страви, причому, порівняно з минулим роком, збільшилась частка негативних відгуків щодо вигляду страв і кількості фруктів та овочів.
Батьки вважають, що на якість шкільних сніданків залежить передусім від набору продуктів і рівня обслуговування підприємством, що забезпечує харчування учнів.
Учні старшої школи хотіли б, щоб в шкільній їдальні частіше готували млинці, страви з картоплі. А молодші школярі запропонували котлети, запіканки і також страви з картоплі.
Під час карантину учні 1 ‒ 4-х класів переважно харчуються у шкільній їдальні, а учні 5 ‒ 11-х класів ‒ у класі. Більшість учнів дотримуються дистанції під час харчування. Одноразовий посуд застосовується у половини випадків.
Загалом учні як початкової, так і старшої школи позитивно ставляться до порційних сніданків. Утім батьки не так схвально оцінюють зміни в раціоні дітей. Повністю підтримують зміни у шкільному харчування тільки третина батьків. До запровадження порційних сніданків позитивно ставляться половини батьків, а кожний п'ятий батько учня 1‒ 4-го класу ‒ негативно. Майже четверта частина батьків не змогла надати відповідь.


⇐ Повернутися до архіву новин