Прес-реліз дослідження «Опитування керівників закладів загальної середньої освіти щодо організації роботи школи під час карантину»

З 28 жовтня по 04 листопада 2020 року було проведено соціологічне дослідження «Опитування керівників закладів загальної середньої освіти щодо організації роботи школи під час карантину». Участь взяли 364 директора закладів загальної середньої освіти міста Києва. У звіті порівнюються результати дослідження з результатами дослідження «Вивчення стану дистанційного навчання(2-й етап)», що проводилося навесні.

Під час опитування ставилися питання, які мали за мету з’ясувати особливості організації освітнього процесу під час карантину, протиепідемічні заходи, що проводяться у школах, з якими труднощами щодня стикаються директори.

На дистанційному і змішаному навчанні перебувають близько третини шкіл. Змішане навчання набуло безліч варіантів реалізації. Утім найбільш розповсюдженими є переведення деяких предметів на дистанційне навчання (трудове навчання, інформатика, основи здоров’я тощо); практикується поділ класів на групи, модель «перевернутий клас», очне навчання через тиждень, поєднання офлайн і онлайн навчання для деяких дисциплін.

Найголовнішим завданням зараз у школах є зменшення ризиків зараження учасників освітнього процесу. Тому адміністрація закладів освіти намагається створити безпечні умови перебування учнів і педагогів. Насамперед стовідсотково здійснюється систематичне провітрювання приміщень, дезінфікують поверхні, дотримуються маскового режиму. Щоб зменшити контактування, наради для педпрацівників проводяться в онлайн-режимі; забезпечується дистанціювання учнів як на перервах, так і в їдальні. Крім цього більше уроків перенесено із приміщень на свіже повітря. Проте тільки 18% директорів відповіли, що у школі вимірюють температуру учням, 16% − кварцують приміщення.

Важливою умовою запобігання захворюваності є забезпеченість шкіл необхідними протиепідемічними засобами під час карантину. 78% директорів відповіли, що педагоги мають захисні щитки; близько 70% − що школи забезпечені дезінфекторами і антисептиками; до 50% − паперовими рушниками і масками. Утім школи мають також і потреби. Майже 40% директорів указали, що їм не вистачає масок, одноразових рукавичок, а також кварцових ламп, дезінфікуючих засобів, безконтактних термометрів.






⇐ Повернутися до архіву новин