Протягом березня-квітня КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» вивчалися питання дистанційного навчання. Майже 90 000 респондентів із міста Києва взяли участь в опитуванні, яке проводилось у два етапи.
Батьки та учні 5 ‒ 11-х класів, учителі-предметники і класні керівники розкрили як позитивні, так і негативні аспекти дистанційного навчання під час карантину.
Під час дослідження вивчали питання: через які сервіси і платформи здійснюється дистанційне навчання; як учні справляються з вивченням нових тем і виконанням домашніх завдань; чи забезпечений стабільний і оперативний зворотний зв'язок між учасниками освітнього процесу; з якими труднощами стикнулися учні, учителі і батьки тощо.
Загалом результати опитування надали можливість отримати таку інформацію.
Як зазвичай здійснювалася комунікація між учасниками освітнього процесу під час карантину?
Переважно через месенджери (Viber, Telegram). Так відповіли 77% батьків і 56% учнів.
Як реалізовувалося дистанційне навчання?
Головною онлайн-платформою дистанційного навчання була платформа Zoom.
Охопленість учнів дистанційним навчанням.
За результатами дослідження, 78% школярів були охоплені дистанційним навчанням. Найбільш поширена причина, чому учні не були залучені до навчання, ‒ відсутність технічних засобів і Інтернет зв’язку з ними, а також перебування за межами Києва.
З’ясувалися основні проблемами, які перешкоджали ефективно здійснювати дистанційне навчання, а саме: неможливість якісно зрозуміти учнями навчальний матеріал (48% батьків і 46% учнів), проблеми технічного характеру (38%), браку досвіду дистанційного навчання (37%). Усе це змушувало переважну більшість вчителів витрачати більше часу на підготовку до уроків та проведення дистанційних занять, порівняно із аудиторними заняттями.