Панельна дискусія «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі»
30 березня 2017 року в рамках освітнього фестивалю управлінської майстерності «KyivEdFest» в КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» відбувся круглий стіл «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі».
В роботі круглого столу взяли участь: Щекатунова Г.Д. – зав. кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, Базиль Л.О. – доцент кафедри, фахівці, методисти Голосіївського, Деснянського, Дніпровського РНМЦ, учителі початкових класів.
На зустрічі обговорювали результати дослідження «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі», обмінювалися досвідом щодо ефективності запровадження нововведень в початковій школі.
Підсумки панельної дискусії.
Рекомендація писати олівцями
- Надати право вчителю використовувати паралельно олівець і ручку; вирішувати, коли переходити з олівця на ручку;
- Застосовувати олівець відповідно до індивідуальних особливостей учнів.
Дворічний адаптаційно-ігровий період
- Для переходу до адаптаційно-ігрового періоду в класі має бути не більше 25 учнів;
- Розробити технологічні карти уроків;
- Надавати методичний супровід вчителів, що працюють у адаптаційно-ігровому режимі: проводити практичні семінари, тренінги тощо;
- Розробити методику навчально-ігрової діяльності відповідно до реалій часу;
- Регламентувати діяльність адміністрації (завуча);
- Провести роз’яснювальну роботу з батьками, щодо необхідності адаптаційно-ігрового періоду;
- Переглянути підходи щодо триєдиної мети уроку.
Предметне навчання з 3-4-х класів
- Предметне навчання полегшить адаптацію учнів у 5-му класі;
- Для здійснення предметного навчання у класі має бути не більше 25 учнів;
- Ввести у початковій школі куратора класу;
- Реальне фінансово-матеріальне забезпечення нововведення.
Запровадження оцінювання з 3-го класу
- Здійснити психолого-педагогічні дослідження щодо впливу оцінки на розвиток особистості учня;
- Учителі вважають, що учні повинні оцінюватися на кожному уроці;
- Оцінка повинна бути мотиватором;
- Скасувати оцінювання підсумкове, семестрове;
- Скасувати ДПА (якщо 1-2 клас адаптаційний період, то яке ДПА може бути у 4-му класі).
Тренувальні вправи в початковій школі
- Батьки звертаються з проханням повернути домашні завдання;
- Домашні завдання допомагають дитині краще засвоїти матеріал (індивідуальний підхід).
Перехід на електронні підручники
- Надати право навчальному закладу, учителю індивідуально вирішувати питання переходу на електронні підручники;
- Електронні підручники мають бути як додаткові до друкованих;
- Запроваджуватися тільки за державні кошти.
⇐ Повернутися до архіву новин