Панельна дискусія «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі»

30 березня 2017 року в рамках освітнього фестивалю управлінської майстерності «KyivEdFest» в  КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» відбувся круглий стіл «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі».

В роботі круглого столу взяли участь: Щекатунова Г.Д. – зав. кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, Базиль Л.О. – доцент кафедри, фахівці, методисти Голосіївського, Деснянського, Дніпровського РНМЦ,  учителі початкових класів. 

На зустрічі обговорювали результати дослідження «Нові підходи реформування системи навчання у початковій школі», обмінювалися досвідом щодо ефективності запровадження нововведень в початковій школі.


 

Підсумки панельної дискусії.

Рекомендація писати олівцями

  • Надати право вчителю використовувати паралельно олівець і ручку; вирішувати, коли переходити з олівця на ручку;
  • Застосовувати олівець відповідно до індивідуальних особливостей учнів.

 
Дворічний адаптаційно-ігровий період

  • Для переходу до адаптаційно-ігрового періоду в класі має бути не більше 25 учнів;
  • Розробити технологічні карти уроків;
  • Надавати методичний супровід вчителів, що працюють у адаптаційно-ігровому режимі: проводити практичні семінари, тренінги тощо;
  • Розробити методику навчально-ігрової діяльності відповідно до реалій часу;
  • Регламентувати діяльність адміністрації (завуча);
  • Провести роз’яснювальну роботу з батьками, щодо необхідності адаптаційно-ігрового періоду;
  • Переглянути підходи щодо триєдиної мети уроку.

 
Предметне навчання з 3-4-х класів

  • Предметне навчання полегшить адаптацію учнів у 5-му класі;
  • Для здійснення предметного навчання у класі має бути не більше 25 учнів;
  • Ввести у початковій школі куратора класу;
  • Реальне фінансово-матеріальне забезпечення нововведення.


Запровадження оцінювання з 3-го класу

  • Здійснити психолого-педагогічні дослідження щодо впливу оцінки на розвиток особистості учня;
  • Учителі вважають, що учні повинні оцінюватися на кожному уроці;
  • Оцінка повинна бути мотиватором;
  • Скасувати оцінювання підсумкове, семестрове;
  • Скасувати ДПА (якщо 1-2 клас адаптаційний період, то яке ДПА може бути у 4-му класі).


Тренувальні вправи в початковій школі

  • Батьки звертаються з проханням повернути домашні завдання;
  • Домашні завдання допомагають дитині краще засвоїти матеріал (індивідуальний підхід).


Перехід на електронні підручники

  • Надати право навчальному закладу, учителю індивідуально вирішувати питання переходу на електронні підручники;
  • Електронні підручники мають бути як додаткові до друкованих;
  • Запроваджуватися тільки за державні кошти.

 


⇐ Повернутися до архіву новин