Відбулося дослідження рівня сформованості функціональної грамотності щодо читання математики та природничих дисциплін для учнів 10-х класів столиці

 

     17 квітня 2013 р. на виконання наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 28.03.2013 р. № 275 вперше в Україні Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу було проведено дослідження «Рівень сформованості функціональної грамотності щодо читання, математики та природничих дисциплін учнів 10-х класів ЗНЗ м. Києва».
     Головною метою дослідження є визначення готовності учнів, які мають базову загальну середню освіту, до активної участі у житті суспільства через оцінювання рівня сформованості функціональної грамотності щодо читання, математики та природничих дисциплін.
     У дослідженні взяли участь близько семи тисяч респондентів 245 ЗНЗ столиці, зокрема учні 10-х класів, учителі, які викладають українську мову, математику, фізику, хімію, географію, біологію.


⇐ Повернутися до архіву новин