Інтерактивне навчання молодших школярів на уроках англійської мови

Панчошна Лілія Олександрівна,
заступник директора з НВР,
учитель англійської мови
школи І ступеня № 333
Дарницького району м. Києва

Війна внесла глобальні корективи в життя українців. Навчатися, працювати у стресових і небезпечних умовах дуже складно. Однак українські діти продовжують йти освітнім шляхом до пізнання нового. А ми, вчителі, допомагаємо дітям у цьому – створюємо умови, підтримуємо та мотивуємо.

Для всіх учасників освітнього процесу війна є періодом найскладніших випробувань. За результатами дослідження Державної служби якості освіти України ключовими викликами освітнього процесу в умовах війни визначені нестабільні умови навчання, обмеженість способів організації навчально-пізнавальної діяльності, зниження мотивації та нестійкий психоемоційний стан учнів та вчителів. Саме тому неминучими є кардинальні зміни в організації освітнього процесу: переформатування освітнього процесу, адаптація до умов раптового переривання повітряними тривогами, широке впровадження технік психологічної підтримки учнів, постійне піклування про безпечність освітнього середовища.

Нові реалії, в яких треба вчитися і навчати, потребують і нових підходів.

Досвід педагогічної праці доводить, що якість уроків неможлива без урізноманітнення їхніх форм і методів. Кожен учитель іноземної мови розуміє, наскільки важливо постійно підтримувати інтерес до свого предмету. Використання інструментів інтерактивного навчання на уроках англійської мови, безумовно, зацікавить дітей, надасть уроку більше емоційності, вмотивованості, сприятиме ефективному засвоєнню матеріалу учнями.

Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів і виховання в кожного школяра свідомого ставлення до оволодіння знаннями з англійської мови залишаються дуже актуальними. Ефективність навчання іноземної мови насамперед залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя враховувати реальне засвоєння матеріалу кожним учнем та його індивідуальні особливості.

Термін «інтерактивне навчання» стає все більш поширеним у сучасному освітньому контексті.

Детальніше для ознайомлення


⇐ Повернутися до архіву новин