Комплексні дослідження рівня компетентності особистості в загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва

2008–2017 рр.

Учасники проекту - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, загальноосвітні навчальні заклади м. Києва

Мета – сформувати систему оцінювання рівня компетентності особистості в загальноосвітніх навчальних закладах столиці.

Реалізація проекту сприятиме створенню системи комплексних, структурованих тестів, спрямованих на перевірку рівня формування компетентної особистості; формуванню в учнів уміння використовувати предметні компетентності для вирішення питань, пов’язаних із реальними життєвими ситуаціями, актуальними проблемами, що можуть виникнути в особистому житті кожної людини; якісній підготовці школярів м. Києва до участі в міжнародних порівняльних моніторингових дослідженнях.

Напрями реалізації проекту
 
  • Моніторингове дослідження щодо сформованості навичок читання та розуміння тексту

І етап
– 12 грудня 2007 р «Дослідження щодо визначення рівня сформованості в учнів 4-х класів умінь читання тексту»
ІІ етап – 17 грудня 2008 р. «Дослідження щодо визначення рівня сформованості в учнів 7-х класів умінь читання тексту». 
ІІІ етап – 25 грудня 2011 р. «Моніторингове дослідження рівня сформованості навичок читання та розуміння тексту в учнів 4-х класів»
 
  • Моніторингове дослідження щодо сформованості екологічної грамотності 

І етап
– 12 травня 2011 р. «Дослідження рівня сформованості екологічного мислення учнів 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» 
ІІ етап – 24 квітня 2014 р. «Дослідження рівня сформованості екологічного мислення учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва»
ІІІ етап – 2017 р. «Дослідження рівня сформованості екологічного мислення учнів 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва»
 
  • Моніторингове дослідження щодо сформованості базових природничо-математичних компетенцій

І етап
– 22 лютого 2012 р. «Дослідження рівня сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва»
ІІ етап – 10 грудня 2014 р. «Дослідження рівня сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва»
ІІІ етап – 2016 р. «Дослідження рівня сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва»
 
  • Моніторингове дослідження щодо сформованості функціональної грамотності 

І етап
– 17 квітня 2013 р. «Дослідження рівня сформованості функціональної грамотності учнів 10-х класів ЗНЗ м. Києва щодо читання, математики та природничих дисциплін»
ІІ етап – квітень 2015 р. «Дослідження рівня сформованості функціональної грамотності учнів 10-х класів ЗНЗ м. Києва щодо читання, математики та природничих дисциплін»
ІІІ етап – 2017 р. «Дослідження рівня сформованості функціональної грамотності учнів 10-х класів ЗНЗ м. Києва щодо читання, математики та природничих дисциплін»